EJEN DROPSHIP


APA ITU DROPSHIP?
Suatu kaedah perniagaan yang melibatkan penjualan sesuatu produk atau servis dengan pengedar hanya perlu membayar kepada pembekal berdasarkan produk dan servis yang dijual. Ianya memberi keuntungan yang besar kepada pengedar kerana tidak perlu menyimpan stok dan menanggung modal. Dropship membolehkan setiap orang menjalankan perniagaan kerana peniaga tidak perlu mempunyai produk atau servis yang dikeluarkan sendiri.

BAGAIMANA DROPSHIP BERFUNGSI?
Dropship berfungsi sangat mudah:
1 – Anda pilih apa yang ingin anda jual .
2 – Senaraikan produk yang anda pilih itu di Facebook, laman web anda, katalog atau di tempat lain menggunakan foto produk dan keterangan Dropshippers.
3 – Apabila ada tempahan daripada para pelanggan, anda menempah produk dari dropshipper tersebut. Mereka kemudian akan menghantarnya terus ke pelanggan anda.Pelanggan anda akan berfikir barang yang mereka beli datang secara langsung daripada anda.
4 – Anda mendapat keuntungan dengan mudah!
Anda membuat keuntungan tanpa perlu memikirkan untuk membeli dan menyimpan stok dan bahkan melihat produk-produk tersebut. Dropshipper akan melakukan semua ini untuk anda!
Keuntungan utama adalah untuk anda.Anda boleh menggunakan dropshipping untuk menghasilkan lebih banyak, atau sedikit keuntungan yang anda perlukan – bergantung pada waktu yang anda gunakan.
Jika anda hanya mempunyai cadangan beberapa jam per minggu, anda masih boleh menikmati manfaat dari dropshipping untuk memenuhi keperluan kewangan anda, kerana anda HANYA memerlukan beberapa jam seminggu dan tidak perlu memperuntukkan masa yang panjang.
Anda kemudian akan mampu mendedikasikan waktu anda untuk membina perniagaan anda mengikut kemahuan anda sendiri. Dan setelah anda merasa selesa dan yakin, anda mungkin memutuskan untuk menambah jajaran produk lain untuk perniagaan anda!
Salah satu tarikan dropship adalah anda tidak perlu memikirkan untuk membeli stok dan menyimpan stok. Anda hanya membayar kepada dropshipper untuk pesanan pelanggan, setelah pelanggan anda membayar kepada anda, dan kami akan menguruskan segala – galanya sehingga memastikannya sempurna.

APA YANG DITAWARKAN OLEH DROPSHIP?
Dropship menawarkan keuntungan sebagai berikut:
1) Anda tidak perlu stok mengambil atau menyimpan stok sebagai persediaan sama sekali. Apabila anda menerima pesanan anda hanya perlu menempah dengan kami dan kami akan menghantar terus kepada pelanggan anda. Kami akan melakukan semua pembungkusan dan penghantaran untuk anda.
2) Rangka masa untuk tempahan sampai adalah 1- 3 hari waktu bekerja.
3) Anda akan dapat menambah produk kami ke laman web / blog/ facebook anda. Kami akan beri KEBENARAN UNTUK COPY Jadi anda tidak perlu copy dan paste satu persatu gambar di laman web yang pasti memenatkan dan memakan masa.
4) Penghantaran kami adalah dalam MALAYSIA dan juga Luar Negara.

Dropship berfungsi sangat mudah:
1 – Anda pilih apa yang ingin anda jual daripada katalog Dropshippers atau laman web.
2 – Senaraikan produk yang anda pilih itu di Facebook, laman web anda, katalog atau di tempat lain menggunakan foto produk dan keterangan Dropshippers.
3 – Apabila ada tempahan daripada para pelanggan, anda menempah produk dari dropshipper tersebut. Mereka kemudian akan menghantarnya terus ke pelanggan anda.Pelanggan anda akan berfikir barang yang mereka beli datang secara langsung daripada anda.
4 – Anda mendapat keuntungan dengan mudah!
Anda membuat keuntungan tanpa perlu memikirkan untuk membeli dan menyimpan stok dan bahkan melihat produk-produk tersebut. Dropshipper akan melakukan SEMUA ini untuk anda!
Anda boleh menggunakan dropshipping untuk menghasilkan lebih banyak, atau sedikit keuntungan yang anda perlukan – bergantung pada waktu yang anda gunakan.


SYARAT – SYARAT TEAM DROPSHIP


1.ANDA SAH MENJADI AGENT KAMI JIKA ANDA TELAH DIACCEPT KE DALAM GROUP.

2. COPY DAN PASTE GAMBAR PRODUK DAN PROMO KE WALL FB ANDA....

3. HARGA JUAL ADALAH HARGA YANG CUSTOMER PERLU BAYAR PADA ANDA.HARGA AGENT ADALAH HARGA YANG ANDA PERLU BAYAR PADA SAYA.

4. JIKA PELANGGAN TELAH MEMBUAT PEMBELIAN ANDA PERLU BAYAR JUMLAH HARGA AGENT SAHAJA,SELEBIHNYA ADALAH UNTUNG RUNCIT ANDA.

NO AKAUN PEMBAYARAN :


5.FORMAT ORDER

Nama pengirim :

No hp :

Bukti Transaksi :

Nama Penerima:

Alamat:

No Hp:

Butiran produk


6. ORDER PERLU SUBMIT DI INBOX SAYA.SILA JANGAN EMAIL @ SMS ORDER ANDA KERANA SAYA TIDAK AKAN PROSES ORDER ANDA.

7.ORDER YANG DITERIMA SEHINGGA ATAU PADA PUKUL 12 MALAM ,BARANG AKAN DIPOS ESOKNYA.ORDER SELEPAS ITU AKAN DIPOS HARI SETERUSNYA.SILA PATUHI MASA YANG DITETAPKAN.

8. NO TRACKING AKAN DIUPDATE SETIAP HARI DI WALL @ GROUP DI SEBELAH MALAM.SILA MAKLUMKAN PADA CUSTOMER ANDA BARANG AKAN DITERIMA DALAM TEMPOH 2-3 HARI BEKERJA SEMENANJUNG DAN 3-4 HARI BEKERJA SABAH & SARAWAK INSYAALLAH.

9.SEBARANG KELEWATAN PENERIMAAN PARCEL DI PIHAK CUSTOMER ANDA BUKAN TANGGUNGJAWAB KAMI KERANA KAMI MEMBUAT PENGEPOSAN PADA TARIKH YANG KAMI JANJIKAN.SEGALA KELEWATAN ADALAH DI PIHAK POS LAJU @ COURIER.


10.SILA TRACK SENDIRI PARCEL CUSTOMER ANDA DI LINK INI

http://poslaju.com.my/track-trace-v2


11.SILA SELESAIKAN DENGAN CUSTOMER ANDA BERKAITAN DENGAN KELEWATAN PARCEL.SURUH CUSTOMER ANDA CALL POS LINE 1 300 300 300 ATAU CALL POS LAJU BERHAMPIRAN.TERIMA KASIH ATAS KERJASAMA ANDA.

12.KAMI TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB JIKA ADA KEROSAKAN ATAU KEHILANGAN PARCEL KERANA IA ADALAH KECUAIAN DI PIHAK POS LAJU @ COURIER.

13.KAMI BERHAK MENAMATKAN KEAHLIAN ANDA KERANA KAMI TIDAK MENGENAKAN SEBARANG YURAN KEAHLIAN.
________________________________________________________

BERMINAT SMS/WHATSAPP KE 011-5697 4780
  1. Most Recent

Follow Us