UTAMA


AMARAN : Kandungan laman web ini sesetengahnya mengandungi bahan yang sesuai untuk orang dewasa (18SX) sahaja. Ianya bertujuan untuk memberi maklumat dan promosi berkaitan produk sahaja. Produk lelaki dan wanita hanya dijual kepada golongan suami isteri sahaja.Produk lain terbuka untuk semua. Kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan produk ini. Terima Kasih.

MEMPERKENALKAN…
Produk yang mengHANGATkan hubungan SUAMI ISTERI…dan produk herba alternatif untuk pelbagai lapisan masyarakat
PENGENALAN
Benarlah kata-kata ulama “tiada perasaan malu dalam mendalami ilmu agama”, kerana itu jugalah Saidatina Aishah memuji para wanita Ansar di atas sikap mereka yang suka bertanya; dengan katanya (Semoga Allah merahmati wanita Ansar, mereka tidak malu bertanya dan menambah pengetahuan mereka dalam agama) walaupun dalam perkara yang menyentuh persoalan-persoalan sulit mengenai hubungan suami isteri.Hubungan antara suami isteri merupakan suatu perkara penting dan utama dalam menjamin kelangsungan ikatan rumahtangga. Kepincangan dan sikap endah tak endah dalam menangani masalah ini banyak membawa kepada salah faham, krisis, perbalahan dan akhirnya perceraian (nauzubillah anhu jamian). Namun begitu, ada juga pihak yang mengatakan ianya satu persoalan remeh-temeh, jijik, hina dan tidak perlu diperbincangkan. Ini kerana bagi mereka ianya tak lebih daripada aktiviti berseronok saja .
Namun Rasulullah SAW sendiri telah bangkit menjelaskan hal kepentingan dan keutamaannya dalam sabda Baginda “AKULAH ORANG YANG PALING ALIM DAN BERTAQWA, namun aku juga tidur dan berkahwin, barangsiapa yang membenci Sunnahku, dia bukanlah dari kalanganku”. Riwayat Muslim
Islam telah menjadikan ‘hubungan seks’ antara pasangan suami isteri ini sebagai ibadat kepada Allah SWT berdasarkan manfaatnya yang besar bagi perseorangan, umat dan juga Islam. Antaranya ia dapat menjaga diri, keturunan, agama, menguatkan keimanan dan sebagainya. Justeru itulah, Rasulullah SAW bersabda “SEKIRANYA KAMU BERSETUBUH DENGAN ISTERI KAMU, kamu akan mendapat pahala.” Para sahabat kehairanan lantas bertanya, takkanlah seorang datang memuaskan nafsu dengan isterinya pun dapat pahala?!, Rasul dengan hikmah menjawab : “Benar, bukankah jika seorang itu memuaskan nafsunya dengan sesuatu yang haram tentulah baginya dosa, begitu juga dengan persetubuhan yang halal”. Riawayat Muslim. Hadis ke 25 dalam (Arbain Nawawi)
Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tidak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun, ramai ISTERI yang TIDAK PUAS ketika jimak bersama pasangannya.
Islam memang memberi perhatian serius dalam mengubati masalah ini, khususnya yang berkaitan dengan suami, kerana merekalah ketua bagi keluarga dan perancang kepada kebahagiaannya. Sebagai nasihat, kami mencadangkan beberapa produk alternatif yang mampu membantu anda bagi masalah ini.
INSYAALLAH. Kami Yakin, Anda Mampu Mengubahnya…
FAKTA
Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan…
  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???
Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR & BATIN terhadap isteri anda dapat ditunaikan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya mereka tidak berasa puas. Wahai suami! Renungkanlah sebentar… Anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun anda cuma melebihkan keperluan zahir sahaja dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?.
ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI…??
ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA…??
ANDA MALU DAN SEGAN…??
ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??
Jadilah Suami/isteri Idaman Sekarang!


  1. Most Recent

Follow Us